🦋 🐦 🦈🐟

24 januari 2018 - Sepang, Maleisië

Moeten we een wekker zetten voor morgen? Mwa nee we worden toch vroeg wakker... Okee trusten dan! Na nog een half uurtje op me telefoon facebook kijken en van alles nog 1keer ff plassen en dan maar slapen. Want de planning voor de volgende dag was: Vlindertuin, vogeltuin en aquarium na wat uren geslaapt te hebben werd ik rond een uur of 5 wakker. Dacht dat het al later was maar het was nog pikdonker. Ook meer omdat we geen raam hadden in onze kamer. Na even geplast te hebben en weer terug me bed in te gaan werd ik rond een uur of 9/10 wakker. Wat voor ons uitslapen was want de eerste weken was ik rond 7uur al klaar wakker. Op naar de vlindertuin waar gemiddelt de mensen anderhalf uur rond lopen hebben wij het na een halfuurtje alweer gezien. Dat is denk een standaard ding van nilüfer en mij. Altijd als we ergens heen gaan zijn we na een korte tijd al weer uitgekeken. De vlindertuin was wel mooi en nog best groot. Veel verschillende soorten vlinders ook. Na de vlindertuin een uber besteld en door naar de vogeltuin. Wat er naast lag en eigenlijk wel op loopafstand te doen was. Naja weten wij veel.... En was veel te warm ook. Na een uurtje door de vogeltuin gelopen te hebben hadden we alle vogels wel weer gezien en zijn we nog wat gaan eten bij het restaurant. We dachten alles gezien te hebben want later terug in het hotel kwam ik er al achter dat we een hele zone gemist hadden. Naja maakt niet uit. Vanaf het restaurant bij t vogel park gingen we met de uber weer soor naar aquarium. Wat ik groter verwacht had maar het wel leuks was. Veel soorten vissen gezien. Haaien, paar schildpadden, ottertjes en Zeepaardjes!! Leuke beestjes die zeepaardjes! Na een heledag op pad te zijn geweest werd het wel weer even tijd om naar het hotel te gaan en daar even te chillen. Aangekomen in het hotel was het alweer rond half 5 Maja vakantie geen haast eerst nog even een wasje draaien en rond een uurtje of half 7/7uur hebben we weer een uber opgepiept en zijn we weer naar die grote winkel centrum geweest waar ze die achtbaan hebben. Blijft leuk daar en de helft van de winkel centrum hadden we nog niet gezien. Ook was er een bioscoop daar helaas geen film die wij leuk vinden. Net toen we weg wilde gaan riep 1 meisje heel enthousiast heey naar ons. Ik moest even kijken maar ik had geen idee wie het waren. Wel herkende ik ze ergens van maar wist niet meer van wat. Tot dat ze zeiden Indonesië toen koen ik het plaatsen. Toen we de eerste week van Indonesië de jungle trekking gingen doen kwamen we op het eind een groepje meiden tegen die net 1/2nachten in de jungle geslapen hadden. En dat waren daar 2 meiden van. Ze zeiden ons al eerder bij het hotel gezien te hebben maar toen zaten hun in een taxi. Opzig wel grappig aangezien hun reizen zonder bestemming en we van elkaar niet wisten waar we heen gingen. Na een kort gesprek met hoe alles ging en wat hun en wij nog gaan doen. Was t weer tijd om weg te gaan ook omdat hun film begong. Na weer een uber opgepiept te hebben en terug in het hotel aan gekomen te zijn. hebben niet veel gedaan ik heb de ene laatste deel van harry potter gekeken en daarna nog even me koffer in gepakt. Want we gaan weer naar een ander hotel. Een hotel dicht bij het vliegveld waar we nu zijn. Want morgen gaan we voor 3 nachten naar de maledive 🤗. Na aangekomen te zijn in het hotel hebben we eerst wat gegeten en zijn we naar een winkelcentrum geweest op de hoek. Waar ze trouwens super leuke autotjes hadden voor kinderen denk ik.. Maar ik kon er ook nog op! Net weer optijd in het hotel om lekker te luieren. Want het regent en omweert hier nu daar is nederland niks bij.

👋 😘