plannen gewijzigd

21 januari 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een paar dagen in ubud gezeten te hebben. En daar fantastische dingen gedaan te hebben. Werd het voor ons weer tijd om door te gaan. Om 10uur hadden we afgesproken om met de taxi terug te gaan naar Kuta. Om daar de laatste nacht door te brengen voordat we Indonesië gingen verlaten voor Maleisië. Na anderhalf/uurtje rijden of iets langer omdat we de laatste stuk in de file stonden. Was het even zoeken maar vond de taxi onze hotel. Beetje afgelegen in een zijstraatje maar wel dicht bij het vliegveld. Na een rondje in de buurt gelopen te hebben en wat gegeten te hebben in het restaurantje naast ons hotel. Waar ze super lekkere sparibs hadden! Gingen we al snel weer naar onse hotel kamer. Ook omdat het gewoon bloedheet was buiten en in onze kamer we airco hadden. Nu was het de uren aftellen omdat ik ook nog met me nichtje afgesproken had. Die ik voor de rest nog nooit ontmoet had. Rond een uur of 7 kreeg ik een appje dat ze in de lobby was. Het was een leuke ontmoeting ze was met haar man en 2 kinderen op de brommer gekomen. Wat trouwens daar heel normaal is met ze allen op 1 brommer/scooter. Na veel praten en wat gedronken te hebben gingen ze weer weg en wij terug naar het hotel. Vroeg slapen want onse wekker ging om 03.15 omdat we om 07.00 naar kuala lumpur gaan vliegen. Eenmaal op de kamer en naar onse volgende bestemming te kijken kwamen we er alle 2 achter dat wel wel zin hebben om naar de jungle te gaan.... Maar geen zin hebben om weer zo lang in een auto te moeten zitten. 4 a 5 uur rijden na een vlucht van 3uurtjes... Nee bedankt.... Nu hebben we besloten om inplaats van 3nachtjes door te brengen in de jungle. Al vast 3 nachtjes door te brengen in kuala lumpur centrum want tja hier valt ook gewoon genoeg te doen. Heb al gelezen dat ze een vlindertuin hebben aquarium hop on hop off bus meerdere winkelcentrums. Genoeg te doen dus, na 3 nachtjes in het centrum gaan we weer voor 1 nachtje dicht bij het vliegveld van kuala lumpur. Want de 25ste vliegen we richting de Maledive! Nog even een paar dagen relaxen voor we weer naar huis gaan.

👋 😘