Shop till you drop

22 januari 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Wat gaan we vandaag eens doen? Vlindertuin? Vogeltuin? Naa dat kan morgen ook nog wel. Laten we wat winkel centrums bezoeken en kijken of er wat leuks is hier en daar. Nouw of er wat leuks was? Hier een outlet ooh daar aan de overkant heb je ook nog kortingen... De winkelcentrums hier zijn zo anders dan in Nederland. 7 verdiepingen? 8/9/10 het kan allemaal.. Zijn we hier al geweest? Nee volgens mij niet? Of wel? Geen idee meer.. Hier was toch de uit gang? Nee daar toch? Oh nee via deze kant? Of toch niet? We begonnen rond een uur of 10 eerst maar bij de subway voor een ontbijt. Daar tegen over stond een grote bord Outlet adidas, puma enzo... Naa laten we daar eens kijken? Beneden verdieping was niet echt denderend. Een schoene winkel in gelopen waar de verkopster achterons aan bleef lopen alsof we aan het stelen waren. Maar snel weer naar buiten. Toch nog maar ff de rol trap op om te kijken wat ze boven hebben.. Zoo het halve pand staat leeg. Ooh kijk daar nog en sportmerken outlet naja maar even kijken. Enn woow wat een rijen met schoenen. Volgens mij hebben ze alle schoenen gewoon uitgestald die ze hebben per maat. Op is op denk ik. Van maat 35 tot maar 55.. Jaa een schoen met maat 55 je kan er zowat in leven zo groot. Bij 't winkelcentrum er tegen over de outlet was het de ene verdieping naar de ander. Hier een winkeltje in daar weer een winkeltje in. Een winkel in gepraat worden omdat ze met smart op je geld staan te wachten. Discount! Discount! roepen de eigenaren van hun winkel om je de winkel in te krijgen. Of ze roepen only for you good price. Hello my friend! Come, Come look look in my shop. En nog meer verschillende dingen dat ze roepen. Na een tijdje waren we wel weer uitgekeken en op naar de volgende winkelcentrum. Dit was meer een winkel markt allemaal souveniertjes en dingetjes. En lekkere eettentjes na een rondje lopen en veel gezien te hebben toch maar ff wat eten voor we weer verder gaan. Even wat naar binnen werken en wat gaan we nu doen? Nog even terug naar dat ene souvenir winkeltje. Oke ja en nu? Jaa nu maar een uber regelen en teruf naar het hotel? Jaa is goed even bijkomen. Plannen voor vanavond? Er schijnt een winkel centrum te zijn met een achtbaan laten we daar rond 6 uur heen gaan om wat te eten en rond te kijken. Even een powernap wekkertje om 17.30 en dan weer door naar t volgende winkel centrum. Wat nu even langer duurde met een uber regelen. Waren we al na kort rijden snel bij t winkel centrum. Waar ze inderdaad een vette achtbaan hadden. Een soort van kermis niet normaal. Maarja dat kan ook gewoon in zo'n gigantische winkel centrum.. Waarom hebben we dat in Nederland niet???... Naja maakt niet uit.. Na sushi gegeten te hebben en een rondje winkels vond nilüfer eindelijk der vans schoenen die ze zocht... En kocht voor een mooie prijs. Of ik geen schoenen wilde? Jaa echt wel maar eerst over een paar dagen naar de maledive en dan weer terug in kuala lumpur.. Weet in iedergeval welke winkelcentrum ik ga bezoeken. Na de gekochte schoenen nog even pinnen en dan weer terug naar hotel dachten we... We liepen rond de 4de verdieping tot er 3vrouwtjes op ons afkwamen met cremetjes. Die ze al zo meteen op onse hande smeren met try try is free my friend... Ik kon al geen nee meer zeggen wat het zal al op me. Na denl 5 minuten uitleg wat het wonder cremetje doet maar gezegt dat we er over na gingen denken en we volgende week wel terug zouden komen. Na dat gezegt te hebben kreeg ik de ene korting na de ander maar kwam gewoon niet van de mensen af. Na een gezamenlijke foto gemaakt te hebben omdat ik zei dat volgende week terug zou komen en ze niet zou vergeten hebben ze me toch 1 tube weten te verkopen wat omgerekend in euros 4euro was ofzo. Naja oke kan er mee leven. Na wat minuten stonden we eindelijk weer buiten het gebouw en was onse uber onder weg om ons weer netjes naar het hotel te brengen.

👋 😘