Medan naar denpasar

15 januari 2018 - Gili Indah, Indonesië

Wat 5 nachtjes bij de jungle moest zijn leek het mij een goed idee om toch maar 4 nachtjes te blijven. Dit omdat het 4uur rijden naar het vliegveld was vanaf waar we zaten. En om 1uur smiddags moesten vliegen naar denpasar . Geen zin om te haaste/vroeg op te staan. Met wat overleg met de mensen van het hotel was het geen probleem om een nacht eerder weg te gaan. Na wat zoeken op booking.com een mooi hotel gevonden +/-10 minuten van het vliegveld. Na het ontbijt nog even onze koffers pakken en rond een uur of 10 naar het andere hotel waar we in de middag aan kwamen. De hotel dicht bij het vliegveld stond er nog niet zo lang, alles was vrij nieuw en de mensen die er werkte waren ook nog enthousiast. Na het inchecken richting onze kamer dachten we.... Onze kaartje werkte niet dus stonden we denk een kwartiertje bij de lift te prutse omdat je daar ook je kaartje nodig had. Terug naar de receptie en poging 2 gelukkig dit x wel de kaart geactiveerd en konden we naar boven. 9 hoog maar er waren ook alleen maar oneven etages. Aangekomen in onze kamer viel me al snel het grote raam op... Naja meer wat er buiten stond een grote rood gebouw met 1 van me lievelings afkortingen er op KFC. Na even gezeten/gelegen te hebben op naar onze lunch bij de kfc. Wat wel een stukje lopen was langs de snel weg. Wat daar trouwens vrij normaal is volgens mij want scooters rijden ook makkelijk tegen het verkeer in. Na een spannende wandeling langs de snelweg aangekomen bij de kfc hebben we eerst even gegeten en daar nog een rondje gelopen. We kwamen een grote winkelcentrum tegen die bijna helemaal leeg stond. Op 1 winkel na en een 3D museum zijn we de 3D museum binnen gegaan wat wel echt super leuk was. Zie de fotos bij mijn fotos die ik hier ook geplaatst heb. Weer via de snelweg terug naar het hotel lekker op de kamer niks gedaan. Naja tv aangezet en daar was de film fantasty beast die nieuwe film soort van harry potter. Was het daarna alweer tijd voor avond eten wat we gewoon in hotel gegeten hebben. Na het eten weer naar boven douche en lekker in bed. De volgende dag ontbijten en naar het vliegveld in medan. Wat een gaos op dat vliegveld ✈ mensen die de lijnen niet aanhouden voordringen tegen je aan gaan staan of koffers tegen je aan duwen. Na ongeveer een half uur als het al niet langer is waren we eindelijk aan de beurt. Ingecheckt en al moesten we alleen nog even onze grote koffers naar A24 brengen. A24 wat wij dachten E24 want ja a/e klinkt best het zelfde 🤦🏽🤷🏽. Na alle rijen af gelopen te hebben drong het tot me door dat ze A bedoelde en niet E. En laten we nouw net de mazzel hebben dat we al bij A waren. Koffers afgeven en nu maar weer eens opzoek gaan waar we nu weer heen moesten. Gelukkig staat dat wel goed aangegeven en konden we het zo vinden. Nog ff wachten en dan weer de lucht in. Na wat uren vliegen en 1 tussenstop kwamen we aan op denpasar waar de taxi al op ons stond te wacht. Uurtje rijden en tussen door nog een tussensstop gemaakt op wat te eten kwamen we aan bij het hotell waar we 1 nachtje bleven voor we naar gili trawangan gaan. Hotel was prima 2 grote 2persoons beddenn waar ik horizontaal en verticaal kon liggen. Zo groot waren de bedden of ik ben gewoon klein dat kan ook. Na een lange dag heerlijk slapen 💤

👋🤗